martine johansen |oslo

SOMMERIDYLL

• 17.07.2018 kl.11:16

Hei dere ♥ N sitter jeg p hytta i Lofoten og har nettopp spist frokost. Jeg sitter meg en ro i kroppen som er lenge siden jeg har kjent p. Det er s godt vre rundt familien, vre tilbake her og spesielt nr det er s fint vr. Det har vrt litt drlig vr de seneste dagene fr vi kom, men i dag vknet vi opp til stor sol. Jeg har aldri vrt her en sommer nr det har vrt drlig vr, s vi krysser fingrene for at i r ikke blir den frste.

Dere som flger meg p Instagram har nok ftt med dere kaoset p sndag, men om ikke fr dere hre n. Ferien kunne frst ikke startet verre, men til tross for alt som gikk galt s ble det bra til slutt. Jeg mistet frst flyet mitt fra Oslo til Bod, eller jeg kom 2 min forsinket til innsjekk. Det var veldig kjipt og dama i skranken sa eneste mulighet var betale nrmere 4 tusen for ny billett om jeg ville reise samme dag:):) Hvor mange fly har ikke jeg "mistet" og mistet de siste to ukene? Skjerpings. Jeg orket ikke betale 4 tusen for nye billetter, s jeg ble vandrene rundt p Gardemoen mens jeg skte p mobilen etter billige flybilletter. Jeg hadde nesten gitt litt opp da jeg plutselig fant billetter direkte til Svolvr, og da slapp jeg ogs dra innom Bod. Da skulle jeg i hovedsak kommet fram etter under 2 timer, men da vi fly var det s drlig vr at vi mtte landet i Bod. I Bod ble vi frst sittende i flyet en stund siden vi kanskje skulle fly videre, men s kom piloten sa det ble bt i istedenfor. Bten tar 6-7 timer, s jeg hadde ikke annet valg enn smre meg med tlmodighet. Btturen har aldri gtt fortere og jeg koste meg fra jeg gikk ombord, til jeg kom fram. Jeg ble sittende 2 og en halv time i jacuzzi, hrte flere episoder podcast samtidig som jeg spiste tre retters og fikk sovet litt. (Jeg har ftt pes fra flere at jeg satt med headsett i en restaurant spiste fancy middag, men det kunne faktisk ikke blitt s mye bedre uansett. Jeg satt jo ogs i onepiece haha)  Som dere hrer s hadde jeg en fin reise til tross for at jeg startet dagen med miste flyet.

Til mitt nske s dro vi p fjelltur i gr og det m vre den fineste turen jeg har hatt p lenge. Fargene nr vi gikk p fjellet var s utrolig fine. Det var perfekt vr og familiekjr som jeg er koste jeg meg ihjel med mamma og pappa.

I gr kveld kom vi fram til hytta p Risvr, en y som ligger en time fra Svolvr. Mor fikset middag og snacks da vi kom fram, og vi ble sittende prate lenge. N har jeg det godt♥ Dette trengte jeg!