REISEKLAR!

Akkurat nå sitter jeg med brynsfarge på, Mathilde er på besøk og vi har nettopp spist middag. Kofferten er nesten ferdigpakket og om ikke alt for lenge drar jeg til flyplassen. Jeg har litt reisefeber uten å vite hvorfor, men det hjalp veldig at sjefen sa de hentet meg på flyplassen. Jeg trodde jeg måtte dra alene inn til sentrum, så at jeg møter noen når jeg lander gjorde meg glad. Flyet går halv 12 i kveld og da er jeg framme i Rhodos halv 5 på morgenen. Det var samme fly som jeg tok i fjor, og det var faktisk ganske greit. Jeg er nok sånn som i fjor litt trøtt første dag, men da er det bare å legge seg tidlig på kvelden. Hva syns dere foresten om dressene våre? Mathilde og Marte kjøpte hver sin for noen dager siden, og jeg har vært litt skuffet over at de ikke tenkte på meg. Tidligere i dag var vi å handlet det siste jeg trengte før reise, og da dro vi innom Bikbok slik at jeg fikk kjøpt min egen. Den var på halv pris og kostet bare 200kr(!). Den er så digg å ha på, og kul ikke minst!

Veldig lettvint, men DIGG middag! Rema 1000 har fått egen Halloumi og så klart måtte vi teste den ut. Jeg elsker halloumi, og er det noe jeg lengter etter å spise nå så er det halloumisalaten i Rhodos. Jeg levde på den i fjor, og kommer sikkert til å gjøre det i år også. De har ikke det største vegetartilbudet på restauranten vi ofte drar til, men jeg kan godt spise det samme dag etter dag – spesielt når det smaker så godt. Restauranten ligger rett utenfor hotellet vårt og vi får alltid masse rabatter der på grunn av at vi jobber, så det er et sted vi drar til nesten hver eneste dag. Halloumi er ikke så populært i Norge (enda), men veldig mange andre land selger de det over alt. Har du ikke smakt halloumi anbefaler jeg det på det sterkeste! Perfekt i salat, wraps eller burger (MAX SIN, OMG!) Denne fra Rema kostet bare 39kr, og de andre jeg har smakt har kostet rundt 80. Denne har vært den beste, faktisk.

Nå skal jeg pakke ferdig, så snakkes vi i Hellas(Shitt så rart det var å skrive det igjen)